lutego 09, 2014

ANIMAL


Hej ! Śledzicie Fashion Week w NY? Ja ostatnio miałam mega mało czasu, ale jutro postaram się nadrobić wszystko i pewnie coś o tym napiszę, może tu, a może po prostu podzielę się z Wami na fejsie moimi opiniami.
I jeszcze Wam powiem, że jestem szczęściarą, bo znowu udało mi się upolować wymarzoną rzecz na wyprzedaży. Chciałam futerko w panterkę i mam. Nie jest tandetne, ma krój klasycznego płaszcza i dobrze się układa i z tego co pamiętam to dorwałam je ponad 70% taniej. 

Hi! Are you up to date with NY Fashion Week? I was really busy recently, but tomorrow I'm going to look through every fashion shows and share with you my opinions, here or on my facebook page. 

Hope you like my fur panther coat, cause I got it on sales over 70% OFF! How cool is that? 

23 komentarze:

  1. Podoba mi się blog i stylizacje! Inspirujące. Obserwuję i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne cętki:) Nie mam czasu na oglądanie fashion week a szkoda, strasznie bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam futra,płaszcze w panterkę ! Zestawiłaś je idealnie ; )Szkoda,że tak mało zdjęć ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. WSPANIALE!! to futro to strzał w 10!
    pozdrawiam dziś ze słonecznej Gdyni:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam panterkowe futerka, u mnie też na blogu - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcie. ;) Pasuje Ci ten panterkowy płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam panterkę! Ślicznie ci w tym płaszczyku ;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też marzę o ciekawym futerku w panterkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylówa, a Moss też coś mi odrazu wpadła na myśl:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam placzsze w pantere :)

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się czyta twoje wpisy

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ta centkowana stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie odważne wzory, płaszcz wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Potrzebujesz prawdziwego futra.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne to futerko, uwielbiam ubrania w zwierzęce wzory!

    OdpowiedzUsuń